sobota, 14 grudnia 2013

Rozdział 2: Bilet na koncert część 2

- Co się stało?- spytałem
- Moi rodzice i...- nie dokończyła bo znowu zaczęła płakać
- Twoi rodzice i..? - chciałem aby dokończyła
- Moi rodzice i bilet na... ten... koncert - odpowiedziała
- Na koncert One Direction? - zapytałem nieznajomej
- Ta-a-ak - znów zaszlochała. Oglądała w tym momencie jak Louis i Zayn mówili po polsku "kochamy was" i jej kąciki ust się uniosły, ale na chwilę
- Lubisz ich?
- I to bardzo - powiedziała
- A kogo najbardziej? - byłem zaciekawiony co powie
- Harry'ego. On  jest cudowny - trochę mnie tym zaszokowała i dziwiło mnie to, że miała cały czas głowę spuszczoną.
- W każdej chwili możesz go spotkać - uśmiechnąłem się, ale ona tego nie zobaczyła bo nawet na mnie nie spojrzała - Podnieś głowę, nie smuć się, wszysto będzie dobrze.
- Teraz nic nie będzie do....do-o-oo...- zamurowało ją gdy na mnie spojrzała
- Dokończysz? - zaśmiałem się
- HARRY?! - zrobiła wielkie oczy
- Tak - odpowiedziałem
_________________________________________________________________________
Przepraszam że zrobiłam dwie części ale mi miejsca zabrakło.. Mam nadzieję że się podoba..Proszę komentujcie..i oceniajcie :)

3 komentarze:

  1. omgg :* ja czytam i będę czytać, a co do ankiety to jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby założycielka bloga miala na imię Nikola .???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby osoba która czyta mojego bloga głupio się pytała? :*

      Usuń